naZZima
פורום נזימה עבר למערכת חדשה, לחץ כאן כדי לעבור לפורום החדש.
עזרה חיפוש רשומים קבוצות הרשמה פרופיל תיבת דואר התחבר


מנוע עליון.
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
 
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 21:58:49 02/09/08    כותרת הודעה: מנוע עליון. תגובה עם ציטוט

יש לי הונדה EX ורינג שמן הלך לי.השאלה שלי עם לעשות לה כבר מנוע עליון קומפלט או להביא רק רינג שמן..
ועם כן מה המחירים של הכל ביחד..מה המחירים של.רינג שמן,שתי רינגים,חריטה,בוכנה חדשה,סט אטמים,

תודה לעזורים.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 10:14:17 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

קודם כל יש לבדוק למה נשבר רינג השמן ( שזה לא נפוץ בכלל).
אני לא רואה שום סיבה לעשות מנוע עליון כל עוד הרינג נשבר ולא עשה שום נזק.
תחליף רק אותו.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 14:13:53 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ים.ככה..זה לא שנשבר הרינג שמן..פשוט הטרקטורון התחיל לעשן לי בצורה לא חריגה ביכלל..הוא מוציא טיפטוף של שמן מהאגזוז כאילו אתה מסתכל על הפלסטיקה ורואה טיפות קטנות כאלו..זה תפועה של רינג שמן לא?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 19:27:02 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אז למה אתה ישר קופץ לרינג שמן?

התבצעה בדיקת קומפרסיה?
בדיקת לייקג'?
האם הוא מעשן כל הזמן? רק בהאצה? רק בהאטה?
באיזה שמן אתה משתמש?
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 20:09:39 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
אז למה אתה ישר קופץ לרינג שמן?

התבצעה בדיקת קומפרסיה?
בדיקת לייקג'?
האם הוא מעשן כל הזמן? רק בהאצה? רק בהאטה?
באיזה שמן אתה משתמש?


בדיקת קומרסיה לא עשיתי לו,הוא סוחב ומניע אותו הדבר כמו לפניכן.
מה זה בדיקת לייקג'?
הוא מעשן שאני מניע אותו הוא מעשן הרבה ואז שאני נותן לו גז הוא מעשן ושאני עוזב את הגז הוא מעשן פחות.

אני משתמש בשמן.15W40

מה זה עוד יוכל להיות?אמרו לי גומיות שסתומים.אני יחליף לו גם אותם.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 20:25:32 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

"לייקג'" = בדיקת דליפות = בדיקת "לחץ הפוך".
במידה ובדיקת הלייקג' תקינה יש לבדוק בכיוון גומיות שסתומים ( ולבדוק גם את המובילים ).
במידה וזה לא כתוצאה מחוסר אטימה של טבעות הבוכנה ולא כתוצאה מגומיות שסתומים לא תקינות - רק אז יש לבדוק את תקינות טבעות השמן.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 21:51:51 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ואיך אני מצבע כזאת בדיקה?
יש לי בבית מכשיר שנראה לי בודק קומרסיה.זה מכשיר שאני מוציא את הפלאג מחבר אותו ונותן סטרטר..ויש לו שעון מצד שני כמה לחץ אמור להיות בשעות ההוא אתה יודע?

ואיך אני מבצע בדיקת לחץ הפוך שאמרתה?

מה הבדיקות שאני צריך לעשות ?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 22:45:22 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

לבדיקת לחץ הפוך דרוש קומפרסור ומתקן מיוחד לביצוע בדיקת לחץ הפוך , הרכיב לא זול ולכן תמצא אותו רק במוסכים מקצועיים.

לבדיקת קומפרסיה גם יש צורך בכלי ייעודי שהוא למעשה מתאם בין הפלאג לשעון לחץ, עדיף להשתמש בכלי ייעודי משום שלרוב התוצאה בו תהיה יציבה יותר(לעיתים מכיל מרכך ).
הלחץ תלוי ביחס הדחיסה ( כמה בEX? לא יודע, אני מניח 180-190...)

הבדיקות משלימות אחת את השניה ,לעיתים תקלות מסובכות יותר יאותרו רק בבדיקת לייקג' למרות קשר ברור בין השניים.

עצם העובדה שאתה שואל אילו בדיקות לעשות מעידות שאתה צריך לטפל בבעיה בעזרת מכונאי מורשה.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 22:48:01 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

יש לי אח מכונאי "מורשה"עבד במוסך עושה מנועים לכל הכלים שהיו לנו בבית.פשוט אני שואל כאן כדי לדעת..כל הבעיות שהיו סידנרו עד עכשיו בבית.ואחי אמר שזה מנוע עליון.
אבל עם אתה אומר משהו אחר אז נבדוק את זה.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 22:54:59 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

כבר כתבתי לך אכילת שמן היא תוצאה של אטימה לא תקינה בין טבעות הדחיסה לצילינדר , רינג שמן לא תקין/שחוק או גומיות שסתומים לא אוטמות.
אם אח שלך מכונאי מורשה הוא צריך להכיר את מגוון סוגי הבדיקות שעושים במקרה כזה כדי לאתר את האשם.
להגיד שזה אוטומטי מנוע עליון ללא שום בדיקה... זה לא רציני ולא מקצועי.
יהיה חבל מאוד לשפץ מנוע עליון סתם - כשגומיות שסתומים עולות 20-35 שקלים לאחת ( פעם אחרונה שאני עשיתי למנוע בסד"ג כזה ).
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".


נערך בפעם אחרונה על-ידי YAM.S בתאריך 22:57:39 03/09/08, נערך סך הכל פעם אחת
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 22:57:34 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הוא עשה בדיקה לכלי.אני לא הייתי לידו..ועם אתה רוצה ליראות מה הוא יודע ומה לא אני יעלה תמונות שלו עובד על הכלי.שהוא עשה לו שרשרת טימניג.
ועוד שאלה לי אלייך..בוא נגיד שזה מהרינג שמן.איך זה לא מורגש על הכלי.?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 23:03:58 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אז יאללה... פתח את הארנק, שלוף כמה אלפים וקדימה תחליף מנוע עליון.
הרי אח שלך כבר אבחן את הבעיה.
אז למה אתה מתייעץ איתנו בכלל?
במיוחד איתי , הרי כבר הוכיחו פה חד משמעית שאין לי מושג על מה אני מדבר 99 אחוז מהזמן ( או לפחות כך אני הבנתי ).

רק חבל שאחרי זה תגלה שהבעיה שלך הייתה יכולה לעלות כ100 שקלים ( יש שיטה להחליף גומיות שסתומים ללא פתיחה של ראש המנוע , אבל אח שלך בטח מכיר גם אותה ).
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 23:06:33 03/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
אז יאללה... פתח את הארנק, שלוף כמה אלפים וקדימה תחליף מנוע עליון.
הרי אח שלך כבר אבחן את הבעיה.
אז למה אתה מתייעץ איתנו בכלל?
במיוחד איתי , הרי כבר הוכיחו פה חד משמעית שאין לי מושג על מה אני מדבר 99 אחוז מהזמן ( או לפחות כך אני הבנתי ).

רק חבל שאחרי זה תגלה שהבעיה שלך הייתה יכולה לעלות כ100 שקלים ( יש שיטה להחליף גומיות שסתומים ללא פתיחה של ראש המנוע , אבל אח שלך בטח מכיר גם אותה ).



ים.אני לא מזלזל בך אפילו לא לשניה.אתה בנאדם שיש לו ידע ועם לא היה לך ידע לא הייתי שואל אותך כלום ואתה מבין בזה ברמה מפחידה.
אני מתייעץ איתכם בכדי לדעת.תמיד תשאל עוד אנשים כדי לדעת.אני סומך על אחי במאה אחוז.וגם אלייך ועם אתה אומר שיש עוד דברים אז למה שאני לא אבדוק את זה.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
BMW320IS
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 04/07/2008 ב- 17:56:27
הודעות: 20

הודעהנשלח: 20:07:48 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
אז יאללה... פתח את הארנק, שלוף כמה אלפים וקדימה תחליף מנוע עליון.
הרי אח שלך כבר אבחן את הבעיה.
אז למה אתה מתייעץ איתנו בכלל?
במיוחד איתי , הרי כבר הוכיחו פה חד משמעית שאין לי מושג על מה אני מדבר 99 אחוז מהזמן ( או לפחות כך אני הבנתי ).

רק חבל שאחרי זה תגלה שהבעיה שלך הייתה יכולה לעלות כ100 שקלים ( יש שיטה להחליף גומיות שסתומים ללא פתיחה של ראש המנוע , אבל אח שלך בטח מכיר גם אותה ).

הלו הלו לא צריך להתלהם יותר מידי,פה זה לא תחרות למי יש ז*ן יותר גדול,הבנאדם כולה שואל.
תפתח מנוע עליון תבדוק שהגומיות שסתומים לא יבשות.
אתה יכול רק להוריד ראש להביא את הבוכנה לאמצע צלינדר ולשים סולר אם הסולר נעלם מהצלינדר יש לך רינג תפוס.
אגב ים זה שהרוב פה ילדים לא אומר שאף אחד לא יודע איך להחליף גומיות שסתומים בלי להוריד ראש צוחק
מכניסים לחץ לצלינדר ויש מתקן מיוחד שמתברג על הראש ונותן לך ללחוץ על הקפיץ ולהוציא את הקיילים כול זה בלי שהשסתום יפול לתוך המנוע קורץ
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 21:24:34 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

לעבוד בדרך שלך היא לעבוד בצורה דבילית -
בוא נפתח ואחר כך נחשוב , ועל הדרך נבצע בדיקה עתיקה ולא מדוייקת שזמנה עבר מזמן מזמן.
קודם כל תאבחן את הבעיה, אחר כך תתחיל בפירוקים.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים כל הזמנים הם GMT + 3 שעות
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
עמוד 1 מתוך 3

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb