naZZima
פורום נזימה עבר למערכת חדשה, לחץ כאן כדי לעבור לפורום החדש.
עזרה חיפוש רשומים קבוצות הרשמה פרופיל תיבת דואר התחבר


מנוע עליון.
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא
 
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 21:25:21 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

BMW320IS כתב:
YAM.S כתב:
אז יאללה... פתח את הארנק, שלוף כמה אלפים וקדימה תחליף מנוע עליון.
הרי אח שלך כבר אבחן את הבעיה.
אז למה אתה מתייעץ איתנו בכלל?
במיוחד איתי , הרי כבר הוכיחו פה חד משמעית שאין לי מושג על מה אני מדבר 99 אחוז מהזמן ( או לפחות כך אני הבנתי ).

רק חבל שאחרי זה תגלה שהבעיה שלך הייתה יכולה לעלות כ100 שקלים ( יש שיטה להחליף גומיות שסתומים ללא פתיחה של ראש המנוע , אבל אח שלך בטח מכיר גם אותה ).

הלו הלו לא צריך להתלהם יותר מידי,פה זה לא תחרות למי יש ז*ן יותר גדול,הבנאדם כולה שואל.
תפתח מנוע עליון תבדוק שהגומיות שסתומים לא יבשות.
אתה יכול רק להוריד ראש להביא את הבוכנה לאמצע צלינדר ולשים סולר אם הסולר נעלם מהצלינדר יש לך רינג תפוס.
אגב ים זה שהרוב פה ילדים לא אומר שאף אחד לא יודע איך להחליף גומיות שסתומים בלי להוריד ראש צוחק
מכניסים לחץ לצלינדר ויש מתקן מיוחד שמתברג על הראש ונותן לך ללחוץ על הקפיץ ולהוציא את הקיילים כול זה בלי שהשסתום יפול לתוך המנוע קורץ


הבנתי אותך תודה רבה לך אח יקר.
לפי מה שאתה רואה כאן.מה זה נראה לך?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
BMW320IS
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 04/07/2008 ב- 17:56:27
הודעות: 20

הודעהנשלח: 21:38:58 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

גומיות שסתומים זה בדרך כלל רק שהטרקטורון קר,שהוא מתחמם הוא אמור להפסיק לעשן.
אי אפשר ממש לדעת בלי לפתוח מנוע,זה חצי שעה של עבודה להוריד צלינדר וראש מקסימום מה הפסדתה סט אטמים?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 21:44:29 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הטרקטורון ממשיך לעשן גם שהוא חם והוא מוציא שמם מאגזוז...בוא נגיד שזה רינג שמן הלך אז אתה ממליץ לעשות כבר מנוע עליון קומפלט או להביא רק רינג?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
BMW320IS
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 04/07/2008 ב- 17:56:27
הודעות: 20

הודעהנשלח: 21:53:06 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

לעשות הכול,לא יודע איך אנשים פה עובדים אבל אני לא עושה חצי עבודה,מזה להחליף רינג אחד?
והאם הרינג לחץ כבר ב40% לא שווה לעשות הכול?
אחרי זה ילך הרינג לחץ ולך תפתח עוד פעם מנוע עליון,אם לעשות עבודה אז עד הסוף.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
רועי מכלוף
מנהל הפורום הטכני
מנהל הפורום הטכני


הצטרף בתאריך: 04/04/2006 ב- 13:20:49
הודעות: 973

הודעהנשלח: 22:04:01 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

BMW320IS כתב:
לעשות הכול,לא יודע איך אנשים פה עובדים אבל אני לא עושה חצי עבודה,מזה להחליף רינג אחד?
והאם הרינג לחץ כבר ב40% לא שווה לעשות הכול?
אחרי זה ילך הרינג לחץ ולך תפתח עוד פעם מנוע עליון,אם לעשות עבודה אז עד הסוף.


חוץ מיזה מי ימכור לו רינג אחד ימצחיק (פרידמן)
_________________
רועי מכלוף-מוסך עופר אבניר
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
BMW320IS
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 04/07/2008 ב- 17:56:27
הודעות: 20

הודעהנשלח: 22:10:09 04/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

חח וואלה שכחתי,רינגים באים בסטים בחיים לא ימכרו לך רינג אחד צוחק
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 02:07:40 05/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

סט רינגים מחליפים בשלמותו כי לא ניתן לקנות אותו בחלקים , זה לא אומר שיש להחליף מנוע עליון לחלוטין , במיוחד בגלל שהבחור עצמו עושה את העבודה לבד ומשום שאין צורך בכך.
כדי לדעת מה בדיוק יש להחליף יש לבצע בדיקות רציניות ( ו"בדיקת הסולר" לא נופלת לקטגוריה של בדיקות כאלו ) כדי לאבחן את מקור הבעיה ורק לאחר מכן יש לפתוח ולתקן אותה , כמו שכבר כתבתי - לפתוח ואז לחשוב זה לעבוד כמו אידיוט ,קודם כל עושים הכל כדי לאבחן את הבעיה ורק לאחר מכן פותחים את המנוע.
אף אחד לא עושה חצי עבודה - אם אשכרה תקרא את הכתוב תראה שהבדיקות (שחלקן מומלצות פה) לא מאפשרות לסטות באבחון הבעיה , כלומר אין מצב שהמנוע יהיה שחוק מעבר למותר , אם זה היה המצב הוא היה משתקף בבדיקות.
בעיות הקשורות בגומיות שסתומים לא בהכרח מאופיינות בעישון במנוע קר , אם כבר אז רק ברגע ההתנעה, בדיקות לאפיון בעיה בגומיות שסתומים הן אחרות לגמרי.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 04:28:00 05/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

זה לא קשור .הכוונה שלי היתה היא לעשות רינג יענו זה להחליף רינג שמן ושתי רינג לחץ? וסט אטמים.
או שלעשות לו כבר מנוע שזה אומר .בכונה חדשה.רינגים.לשלוח את הצלינדר.סט אטמים.?

מה אתם אומרים?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 04:55:15 05/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מה אני מדבר אל הקיר?
בדיקת לליקג' ובדיקת קומפרסיה !!!
לפי התוצאות שלהם תדע אם אתה צריך מנוע עליון או לא , רבאק אתה אפילו לא יודע שמדובר על הרינגים !
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
BMW320IS
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 04/07/2008 ב- 17:56:27
הודעות: 20

הודעהנשלח: 06:53:48 05/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

בדיקת הסולר לא אמינה?
תשמע ים אני מבקש תפסיק לדבר שטויות לא כול מה שאתה קורא או שומע באינטרנט או בספרים זה נכון.
זה יפה שאתה יודע בתאוריה אבל צריך גם נסיון ממשי בעבודה. מגלגל עיניים
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
husqy360
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 30/08/2007 ב- 09:58:54
הודעות: 68

הודעהנשלח: 07:28:48 05/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

BMW320IS כתב:
בדיקת הסולר לא אמינה?
תשמע ים אני מבקש תפסיק לדבר שטויות לא כול מה שאתה קורא או שומע באינטרנט או בספרים זה נכון.
זה יפה שאתה יודע בתאוריה אבל צריך גם נסיון ממשי בעבודה. מגלגל עיניים


אז עם פרידמן יקח את הכלי למוסך, הם ישפכו סולר ליבדוק האם יש בעיה ברינג??
בודק קומפרסיה!
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 09:49:38 05/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
מה אני מדבר אל הקיר?
בדיקת לליקג' ובדיקת קומפרסיה !!!
לפי התוצאות שלהם תדע אם אתה צריך מנוע עליון או לא , רבאק אתה אפילו לא יודע שמדובר על הרינגים !


ים בוא אני ישאל אותך שאלה.

בבדיקת לליקג' יוצא לט טוב.מה אני צריך להחליף?
בבדיקת קומפרסיה.יוצא לא טוב מה אני צריך להחליף?

ריניגים אני צריך לעשות גם ככה לא?גומיות שסתומים אני גם יחליף עולה 50 שקל לגומיה 200 שקל כל הסיפור.וסט אטמים.בוכנה חדשה.ולשלוח את הצילנדר.לא צודק?
מחכה לתגובה .
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 21:04:37 06/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מר BMW היקר , האם "בדיקת סולר" ( שאגב עושים בכלל בנפט ) יודעת להבדיל בין קומפרסיה 170 ל 195?

אז אחסוך לך ואומר לך בוודאות שהיא לא , ולכן היא לא בדיקה אמינה אלה למצב בו הקומפרסיה הרבה מחוץ לתחום המותר או שהרינגים תפוסים ( לא המקרה הזה לפי התיאור של פרידמן ).
במיוחד בטולרנסים של מנועים חדישים !!!
אז חלאס לבלבל לי את הביצים.

לרשימה שכתבת תוסיף גם בדיקה מקיפה של הראש- אם כבר פותחים... ( רוקרים,גל"ז, מיסבי גל"ז, כיוון שסתומים, השחזת שסתומים ותושבות, בדיקת קיבוע קפיץ, השחזת פני הראש וטיפול מלא ).
בדיקת לייקג' תוכל לתת לך תמונה על מצב המנוע המדוייק ובמידה והוא מאבד דחיסה , אז לאן הוא מאבד אותה.
בעזרתה תוכל לשלול חוסר אטימה ברינגים , דבר שיחסוך ממך לשפץ מנוע עליון משום שהעישון מגיע רק מגומיות השסתומים.

רמת הפורום הטכני מדרדרת פה מיום ליום.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
BMW320IS
נזימאי חדש
נזימאי חדש


הצטרף בתאריך: 04/07/2008 ב- 17:56:27
הודעות: 20

הודעהנשלח: 22:50:37 06/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

תגיד לי יחתיכת מכונאי אינטרנט מטומטמם מי אתה חושב שאתה בכלל? מבולבל
אנחנו מדברים על מוסך?
אמרתי לו שזה יגיד לו בדרך פשוטה בלי מכשיר לבדיקת קומפרסיה אם הרינג שמן תפוס או לא.
ובקשר לראש מנוע בשביל מה להשחיז שסתומים ותושבות אם לא צריך?
מקסימום שלייף ולהחליף גומיות.
בקשר לשטח עוד פעם בשביל מה לעשות?
זה לא קירור מים מבולבל
ולבדיקת ליקג' עוד פעם הבנאדם עובד בבית מה אתה חושב שזה מוסך תיהיה רציני.
רמת האינטלגנציה בארץ מדרדרת מרגע לרגע.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 23:54:29 06/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

BMW320IS כתב:
תגיד לי יחתיכת מכונאי אינטרנט מטומטמם מי אתה חושב שאתה בכלל? מבולבל
אנחנו מדברים על מוסך?
אמרתי לו שזה יגיד לו בדרך פשוטה בלי מכשיר לבדיקת קומפרסיה אם הרינג שמן תפוס או לא.
ובקשר לראש מנוע בשביל מה להשחיז שסתומים ותושבות אם לא צריך?
מקסימום שלייף ולהחליף גומיות.
בקשר לשטח עוד פעם בשביל מה לעשות?
זה לא קירור מים מבולבל
ולבדיקת ליקג' עוד פעם הבנאדם עובד בבית מה אתה חושב שזה מוסך תיהיה רציני.
רמת האינטלגנציה בארץ מדרדרת מרגע לרגע.


לגבי החלק המודגש - אם כבר , אז טבעות דחיסה.

הבן אדם בא אליך ואומר....ואני מצטט -
פרידמן כתב:
YAM.S כתב:
אז למה אתה ישר קופץ לרינג שמן?

התבצעה בדיקת קומפרסיה?
בדיקת לייקג'?
האם הוא מעשן כל הזמן? רק בהאצה? רק בהאטה?
באיזה שמן אתה משתמש?


בדיקת קומפרסיה לא עשיתי לו,הוא סוחב ומניע אותו הדבר כמו לפניכן.מה זה בדיקת לייקג'?
הוא מעשן שאני מניע אותו הוא מעשן הרבה ואז שאני נותן לו גז הוא מעשן ושאני עוזב את הגז הוא מעשן פחות.

אני משתמש בשמן.15W40

מה זה עוד יוכל להיות?אמרו לי גומיות שסתומים.אני יחליף לו גם אותם.

כלומר אין מצב לרינג דחיסה תפוס , ובוודאי שאין קשר לרינג שמן.
וכמו שכבר אמרתי הבדיקה הנ"ל לא אמינה לאומדן של קומפרסיה מהסיבות שתיארתי בהודעותי הקודמות וגם משום שיש לעשותה( מומלץ ,כדאי ורצוי לבדיקה רצינית ) בשיא המדרגה , שללא מד קדח לא ניתן למצוא במדוייק.
ולא באמצע הצילינדר כפי שאמרת ! ( וגם לא בTDC)
בוא קבל שיטה ביתית מעולה ממכונאי אינטרנט שאין לו מושג בכלל, בקשר למצב שקיעת השסתום ( והצורך בהשחזת שסתומים בהתאמה ) לוקחים להב סכין יפאנית טרי / חתיכת זכוכית ומצמידים אל שפת השסתום בכיוון מקור אור( בכמה נקודות סביב השסתום ).
במידה והשקיעה לא סבירה יש להשחיז שסתומים ותושבות.

לא אתה הרבצת בנו תורה לפני כמה הודעות בעניין "לא לעשות חצי עבודה?"

I REST MY CASE
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".


נערך בפעם אחרונה על-ידי YAM.S בתאריך 01:03:33 07/09/08, נערך סך הכל פעם אחת
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים כל הזמנים הם GMT + 3 שעות
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא
עמוד 2 מתוך 3

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb