naZZima
פורום נזימה עבר למערכת חדשה, לחץ כאן כדי לעבור לפורום החדש.
עזרה חיפוש רשומים קבוצות הרשמה פרופיל תיבת דואר התחבר


מנוע עליון.
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3
 
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
batz
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 30/10/2005 ב- 22:59:12
הודעות: 370
מיקום: חיפה

הודעהנשלח: 00:33:16 07/09/08    כותרת הודעה: Re: מנוע עליון. תגובה עם ציטוט

פרידמן כתב:
יש לי הונדה EX ורינג שמן הלך לי.השאלה שלי עם לעשות לה כבר מנוע עליון קומפלט או להביא רק רינג שמן..
ועם כן מה המחירים של הכל ביחד..מה המחירים של.רינג שמן,שתי רינגים,חריטה,בוכנה חדשה,סט אטמים,

תודה לעזורים.


ערב טוב לך ידידי

תראה לפי מה שאתה אומר שהטרקטרון מעשן לך בזמן נסיעה ויוצא לך טיפות של שמן מהאגזוז

אתה צריך לעשות כמה בדיקות לפני שאתה פותח את הראש מנוע ...
אתה אומר שאח שלך מכוניאי אז ככה

תגיד לאח שלך שיבדוק לך לחץ הפוך ואז אתה תראה מאיפה מקור הדליפה שלך ...
ואז אתה יכול לדעת בבדעות מאיפה המקור הבעיה ...
דבר נוסף ...
בדקתה את התצרוכת השמן של הטרקטרון שזה גם דבר חשוב ????

שיהיה לך שבוע טוב
BATZ
_________________
batz -"מוסך המגרש" חיפה
www.hamigrash.co.il
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי שלח דואל
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 00:53:05 07/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

פרידמן , במקום להתחיל עוד שירשור אני אענה לך על השאלות מהשירשור -
http://www.nazzima.com/phpBBHeb/viewtopic.php?t=19331&highlight=

פה.

בתמונה המצורפת אתה יכול לראות "מד לחץ הפוך" , למעשה המד שבתמונה עולה סביב ה100 דולר לפני משלוח , לא יקר.
.

במחיר כזה אני מזמין 2 עוד היום , השאלה כמה הוא מדוייק.
במד הספציפי הזה 2 הברומטרים מראים לחץ ויש לחשב את האחוזים לבד, באחרים המד השני מציג אחוזים , לא ממש משנה כי בכל מקרה החישוב פשוט ( מכיילים ללחץ "עגול", לרוב 100 פי אס אי).
במידה ותבצע בדיקה במקומות שונים והתוצאה תהיה שונה מעט , אין מה להבהל , בין מדי לייקג' מתוצרים שונים יש הבדלים , ידוע ומוכר ( אני מצאתי לנכון להבהיר את זה כי אני פעם אכלתי סרטים בקשר לתקינות המכשיר שלי בגלל בדיקות שיצאו שונות ).
את הבדיקה מבצעים בTDC לאחר נעילת הקראנק ( אפשר לבצע בכל מיקום ארכובה בתנאי שהקראנק ינעל ) כמובן שעל מנוע בטמפ' עבודה.
במידה והלחץ בורח מהרינגים יהיה ניתן לשמוע אותו מהנשם , במידה משסתום היניקה מהקרבורטור, במידה משסתום הפליטה מהאגזוז ובמידה ולמערכת הקירור יראו בועות ברדיאטור.
אם יש חשש לבריחה מהרינגים יש לנתק את המכשיר , להזליף מעט שמן צמיג דרך הפלאג ולסובב את המנוע חצי סיבוב אחורה וקדימה חזרה ולבצע שנית את הבדיקה - במידה והקריאה השתפרה - הרינגים שחוקים.

במידה והבריחה היא מהשסתומים מומלץ להוריד מכסה שסתומים ולבדוק שאתה אכן בחפיפת שסתומים ( שסתומים סגורים ) ואף אחד מרכיבי התזמון לא עקום/ לא במקום ומפעיל לחץ על השסתומים.

אם בכל זאת בורח לחץ מהשסתומים מומלץ לפתוח את השסתומים ( מנוע בין פליטה ליניקה ) ולהכות ב-ע-ד-י-נ-ו-ת על ראש המנוע , לעיתים זה מעיף שאריות ג'יפה שלא מאפשרות לשסתום להסגר עד הסוף.
במידה ולא עוזר יש לנסות זאת באמצע הבדיקה , לעיתים הלחץ תורם לשיחרור החלקיק שמונע מהשסתום להסגר.

אבל לא משנה מה תעשה וכמה תפרט ותכתוב מנסיון, עדיין יקראו לך "מכונאי אינטרנט", מצחיק לא?
במיוחד שאנוכי לא מתיימר להיות מכונאי.
ממש עושה חשק לעזור לאנשים בפורום.

_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 02:41:15 07/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ים אח שלי..ככה לא חושב שאתה מכונאי אינטרנט.או משהו כזה..עם יש מישהו בפורום שאני יודע שיש לו ידע רב זה אתה..ואני יודע ואני רואה שיש לך המון ידע ועם יש ידיים כמו ראש אתה יוכל להגיע רחוקק מאוד מאוד..

אז ככה ים קראתי את מה שרשמתה פה השאלה שלי..מה אתה חושב שהבעיה בטרקטורון שלי.בוא נגיד ככה מה אתה הייתה עושה עם זה היה הכלי שלך?ואין לך את המכשיר שהראתה כאן..?אני משתגע מזה יש לי איבוד שמן מהאגזוז בניסע הוא אותו הדבר אבל הוא מאבד שמן וחבל על הכסף של השמן וכל יום אני צריך לוהסיף שמן..אני רוצה לעשות לזה סוף.תגיד לי מה לעשות..איך אתה הייתה עושה?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 02:43:33 07/09/08    כותרת הודעה: Re: מנוע עליון. תגובה עם ציטוט

batz כתב:
פרידמן כתב:
יש לי הונדה EX ורינג שמן הלך לי.השאלה שלי עם לעשות לה כבר מנוע עליון קומפלט או להביא רק רינג שמן..
ועם כן מה המחירים של הכל ביחד..מה המחירים של.רינג שמן,שתי רינגים,חריטה,בוכנה חדשה,סט אטמים,

תודה לעזורים.


ערב טוב לך ידידי

תראה לפי מה שאתה אומר שהטרקטרון מעשן לך בזמן נסיעה ויוצא לך טיפות של שמן מהאגזוז

אתה צריך לעשות כמה בדיקות לפני שאתה פותח את הראש מנוע ...
אתה אומר שאח שלך מכוניאי אז ככה

תגיד לאח שלך שיבדוק לך לחץ הפוך ואז אתה תראה מאיפה מקור הדליפה שלך ...
ואז אתה יכול לדעת בבדעות מאיפה המקור הבעיה ...
דבר נוסף ...
בדקתה את התצרוכת השמן של הטרקטרון שזה גם דבר חשוב ????

שיהיה לך שבוע טוב
BATZ


אז ככה אח שלי מכונאי אבל אין לי את המכשיר לבדוק לחץ הפוך.יש לי צינור שמתחבר מצד אחד לקרומרסור ומצד שני לפלאג...ים אומר שזה לא יוכל לעשות את העבודה..ולפי מה שאמרו לי אז אני יוכל לחבר ולהקשיב עם יוצא מהאגזוז אוויר אז זה רינגים או משהו כזה..

ומה הכוונה לבדוק ת התצרוכת של השמן?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 02:45:39 07/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

YAM.S כתב:
פרידמן , במקום להתחיל עוד שירשור אני אענה לך על השאלות מהשירשור -
http://www.nazzima.com/phpBBHeb/viewtopic.php?t=19331&highlight=

פה.

בתמונה המצורפת אתה יכול לראות "מד לחץ הפוך" , למעשה המד שבתמונה עולה סביב ה100 דולר לפני משלוח , לא יקר.
.

במחיר כזה אני מזמין 2 עוד היום , השאלה כמה הוא מדוייק.
במד הספציפי הזה 2 הברומטרים מראים לחץ ויש לחשב את האחוזים לבד, באחרים המד השני מציג אחוזים , לא ממש משנה כי בכל מקרה החישוב פשוט ( מכיילים ללחץ "עגול", לרוב 100 פי אס אי).
במידה ותבצע בדיקה במקומות שונים והתוצאה תהיה שונה מעט , אין מה להבהל , בין מדי לייקג' מתוצרים שונים יש הבדלים , ידוע ומוכר ( אני מצאתי לנכון להבהיר את זה כי אני פעם אכלתי סרטים בקשר לתקינות המכשיר שלי בגלל בדיקות שיצאו שונות ).
את הבדיקה מבצעים בTDC לאחר נעילת הקראנק ( אפשר לבצע בכל מיקום ארכובה בתנאי שהקראנק ינעל ) כמובן שעל מנוע בטמפ' עבודה.
במידה והלחץ בורח מהרינגים יהיה ניתן לשמוע אותו מהנשם , במידה משסתום היניקה מהקרבורטור, במידה משסתום הפליטה מהאגזוז ובמידה ולמערכת הקירור יראו בועות ברדיאטור.
אם יש חשש לבריחה מהרינגים יש לנתק את המכשיר , להזליף מעט שמן צמיג דרך הפלאג ולסובב את המנוע חצי סיבוב אחורה וקדימה חזרה ולבצע שנית את הבדיקה - במידה והקריאה השתפרה - הרינגים שחוקים.

במידה והבריחה היא מהשסתומים מומלץ להוריד מכסה שסתומים ולבדוק שאתה אכן בחפיפת שסתומים ( שסתומים סגורים ) ואף אחד מרכיבי התזמון לא עקום/ לא במקום ומפעיל לחץ על השסתומים.

אם בכל זאת בורח לחץ מהשסתומים מומלץ לפתוח את השסתומים ( מנוע בין פליטה ליניקה ) ולהכות ב-ע-ד-י-נ-ו-ת על ראש המנוע , לעיתים זה מעיף שאריות ג'יפה שלא מאפשרות לשסתום להסגר עד הסוף.
במידה ולא עוזר יש לנסות זאת באמצע הבדיקה , לעיתים הלחץ תורם לשיחרור החלקיק שמונע מהשסתום להסגר.

אבל לא משנה מה תעשה וכמה תפרט ותכתוב מנסיון, עדיין יקראו לך "מכונאי אינטרנט", מצחיק לא?
במיוחד שאנוכי לא מתיימר להיות מכונאי.
ממש עושה חשק לעזור לאנשים בפורום.



ים הצינור שיש לי שמחבר בין הקרומפרסור למנוע לא יוכל לעשות את העבודה?אני חייב לקנות מכשיר כזה?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 03:18:33 07/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

עם מתאם בין הקומפרסור לפלאג תוכל להקשיב מאיפה בורח האויר במידה ויש בריחה בעלת משמעות כלשהיא , הבעיה היא שלא תדע את אחוז איבוד הדחיסה ולא תוכל לקבוע האם זה- טוב,נורמלי , סביר או מחוץ לתחום.
זכור לנעול את הקראנק ! אחרת המנוע יתחיל להסתובב !
אפשרי לנעול בהילוך (כמובן יחד עם ברקס בזמן הבדיקה ) ללחוץ קלאץ ולכוון לנקודה מתה עליונה.
שוב אני לא חושב שיש טעם בבדיקה כזאת בצורה הזו , עדיף כבר בדיקת קומפרסיה רגילה וזהו , היא גם יכולה להעיד רבות על מצב המנוע (בדיקה מלאה כוללת את 2 הבדיקות והן משלימות אחת את השניה).

במצבך הייתי מריץ כמה בדיקות.
סע וחמם את הטרקטורון לטמפ' עבודה...
לחץ את הילוך שלישי עד הסוף בירידה ועזוב במהירות את הגז , שמישהו יהיה מאחורייך ויגיד לך האם ברגע עזיבת הגז העישון גובר. ( הלחץ הכי נמוך שניתן להשיג בסעפת היניקה )
במידה וכן... זה מעיד כמעט בוודאות על גומיות שסתומים גמורות.
בדיקה שנייה - בדיקה בנסיעה בסרק ולחיצה מהירה על הגז, מעשן?
נסיעה בעומס כבד... שיוט על הרבה גז... סגירות... , מעשן?
אם כן , נוטה לכיוון הרינגים.
פימפומים בסרק, מעשן?
בדיקה שלישית - ברגע שתסיים ותגיע עם מסקנות ברורות מ2 הבדיקות הראשונות כבה את
המנוע ,הוא יעצר בזמן הדחיסה בו השסתומים סגורים.
במידה ויש תקלה בגומיות השסתומים הן נוטות לטפטף מעט שמן לסעפת היניקה כשהשמן חם ודליל( תלוי מה מצבן , יתכן והשמן נמשך רק בוואקום ).
ברגע שהשסתום סגור הוא אוגר אותו ואז בהנעה הראשונה ניתן להבחין בקלות בענני עשן לבן חריגים למשך שניות בודדות , זה עוד סימן בכיוון גומיות שסתומים.

במידה והעישון לא כבד , עליה בדרגה אחת בצמיגות השמן יכולה לפתור את הבעיה , אתה ממלא 10W40? אתה קרוב לטיפול הבא?
אם כן - לדעתי שווה לעבור ל15W50 או 20W50.

אף אחת מהבדיקות הנ"ל לא מדוייקות ,ולעיתים לא יצביעו על האשם הוודאי אבל הן נותנות כיוון כלשהו ללא צורך בפירוק וללא צורך באביזרים ייעודים.

בסופו של דבר אין מנוס מבדיקת קומפרסיה ו/או לחץ הפוך במטרה לדעת מהו מקור הבעיה.


* אם בא לך להיות הרפתקני , ישנם תוספי שמן שתפקידם לנפח את גומיות השסתומים במטרה להפסיק נזילות ועישון.
אני אישית לא ממליץ להשתמש בהם משום שאיני בעד תוספים באופן עקרוני, משום שהחומרים הנ"ל מגיעים מייצרנים לא כל כך מוכרים ומשום שיש סכנה לפגיעה בעוד אטמים במנוע במידה ואלו עשויים מהחומר עליו משפיע התוסף( כמובן שתמיד ישנה גם הסכנה של פגיעה באיכות השמן ).

מקווה שעניתי לך על השאלה...
בהצלחה
ים
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 04:32:13 07/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ים קראתי והבנתי..אני מחר ביום יעשה את הבדיקות..אני יבוא לכאן עם תשובות אני יגיד לך מה קורה בזמן הבדיקות..תודה רבה רבה לך ים..אני יעשה את זה ויודיע..תודה רבה ניב.
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 20:03:12 12/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

ים מצטער על האיחור..
אבל ככה..היום פתחתי את הפאלג אחרי שמנוע עבר..והוא לא שחור או משהו כזה..הוא טיפה עם פייח..לא יותר מידי יענו..

ואת הבדיקה מחר אני יעשה..רק היום נסעתי עליו ושמתי את היד מאחורי האגזוז במרחק של 7 ס"מ בערך ועף עלי המון שמן..עם אתה רוצה אני יצלם ויעלה לפורום נשים דף ניר תראה את הקמות שעף השמן..

ואת כל שאר הבדיקה אני יעשה..

הבדיקה עם הפאלג זה נישמע יותר כמו גומיות שסתומים לא?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
רועי מכלוף
מנהל הפורום הטכני
מנהל הפורום הטכני


הצטרף בתאריך: 04/04/2006 ב- 13:20:49
הודעות: 973

הודעהנשלח: 16:09:16 13/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הנושא הזה נימתח יותר מידי

פרידמן בתקלה כזאת ניכנסים למוסך קראתי את כל התשובות שקיבלת אף אחד לא יכול לעזור לך


ולא יכול ליהיות שאתה עוד לא ביצעת שום בדיקה

הנושא נינעל

אם משהו לא נראה לך תפנה אליי בפרטי(פרידמן)
_________________
רועי מכלוף-מוסך עופר אבניר
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 18:19:14 13/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

רועי.חבל לנעול את השרשור.אני צריך את העזרה של ים.ואין צורך להכנס למוסך עם יש לי את הכלים ואת הכל בבית..
לא עולה כסף שהשרשור נמצא כאן.נחכה לתשובה של ים.
עם תוכל לחכות אשמח מאוד.בתודה ניב..
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 18:20:34 13/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

לא בצעתי בדיקות בגלל זמן..יש לי עוד דברים לעשות אני יעלה תמונות תראה מה עשיתי קורץ ואת הבדיקות אני העשה בקרוב..רועי בהדיקות יעזרו לך כדי לעלות על התקלה?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים כל הזמנים הם GMT + 3 שעות
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3
עמוד 3 מתוך 3

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb