naZZima
פורום נזימה עבר למערכת חדשה, לחץ כאן כדי לעבור לפורום החדש.
עזרה חיפוש רשומים קבוצות הרשמה פרופיל תיבת דואר התחבר


עזרה שלכם לפני הקניה.

 
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 12:47:10 18/09/08    כותרת הודעה: עזרה שלכם לפני הקניה. תגובה עם ציטוט

אז חברה אתם בטח זוכרים את הבעיה שיש לי בטרקטורון.הונדה EX הוא אוכל לי שמן.זה אומר שהוא מעשן המון המון בכל זמן שהמנוע עובד.לא משנה עליה לא עליה מעשן המון.בנוסף לכל הוא גם משפריץ שמן מהאגזוז.

אז כנראה יום ראשון אני מביא את החלקים.שזה אומר אני מביא לו גומיות שסתומים חדשות עולה לי 200 שקל.ואני מביא לו בוכנה ורינגים והכל.כמובמן שאני מפרק את הראש והכל.
עכשיו תגידו אתם.
להוציא את הצילנדר ולראות עם צריך לעשות לו חריטה עם לא צריך אז לא לעשות?
ועוד שאלה.
שווה לא כבר לקנות לו גומיות שסתומים חדשות?200 שקל.
אני אומר עם פתחתי כבר אז עד הסוף לא?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 13:23:29 18/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

כשאומרים "אכילת שמן" דרך הרינגים מתכוונים בעצם ליכולת המנוע לאטום את תא השריפה.
זה לא משנה האם הרינגים גמורים או שהצילינדר כבר מחוץ למידות, ההשפעה דומה.
אם תעשה רק בוכנה ורינגים לא עשית פה כלום.
שלח את הצילינדר לחריטה, הונינג והתאמת בוכנה.
מומלץ ביותר כבר על הדרך להחליף גומיות שסתומים ואף לשפץ את הראש לגמרי.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 14:05:12 18/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אין בעיה ים תודה רבה לך על כל העזרה..אז את הגומיות שסתומים אני יחליף בראשון ואת השאר אני החליף בהזדמנות הקרובה..
ועוד משהו ים..נגיד ואת הגומיות שסתומים אני מחליף ביום ראשון אני צריך להביא לפקונג אטם?
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 15:35:11 18/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

להביא לפקונג ( אטם בגרמנית )...אטם - יהיה קצת קשה , אבל היי...אתה יכול לנסות צוחק

אם יש אפשרות להחליף גומיות ללא הורדת הראש אז לא צריך , אם כן אז כן ( למרות שזכור לי שהאטם הוא לא חד פעמי אבל אני לא בטוח ).
לדעתי מיותר להחליף פעם את זה ואז את ההוא? למה?

אם אתה רציני תחליף בפעם אחת הכל , תעשה כבר שיפוץ ראש מלא - אם יש אפשרות להחליף ברגי ראש אז גם ( למרות שהם לא ברגים "נמתחים " למיטב ידיעתי).
ותהנה מאמינות של הכלי לזמן ארוך.

קח בחשבון ששיפוץ מנוע עליון (ואת זה ראיתי ברכבים יותר מפעם אחת) יכול לגרום לקריסה של המנוע התחתון משום שפתאום מופעל עליו מאמץ של מנוע חדש וחזק בעוד הוא כבר סוחב בלאי מסויים. במיוחד בex שעברה לא מעט!!!

בהצלחה ותצלם לנו...
ים
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 18:28:08 18/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

אין בעיה ים..הדברים שאמרתה אותו הדבר אח שלי אמר...
הוא אומר שנעשה כבר הכל ביחד נחליף גומיות ניקח את צילנדר לחרט ובוכנה חדשה ורינגים וסט אטמים חדשים באותה הזדמנות הכל ביחד..הוא אומר שחבל לפתוח פעמים את זה..קיצור ים תודה רבה רבה לך..
אני העלה תמונות של משך העבודה על המנוע תגיד מה דעתך על הכל ..
ושוב ים תודה רבה עזרתה לי המון המון מעריך אותך תודה רבה.ניב פרידמן.

רק שאלה אחרונה.
אתה או אתם יודעים עם אפשר לבוא לבני עם הצילנדר (מנוע עליון)והוא יקח אותו לחרט והכל ויביא לי הכל במידות הנכונות.?

שוב תודה רבה. ניב פרידמן
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 18:54:47 18/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מי זה בני אני לא יודע...אבל נניח שהוא המכונאי שלך.

אתה לוקח את הבוכנה...מכניס לצילינדר ושם אצל המכונאי שלך - הוא לא מבצע שום חלק מהעבודה הזו. אין לו את הציוד וסביר להניח שגם לא הידע הדרוש.
הוא מעביר את הבוכנה והצילינדר ישירות לחרט שלוקח מידות של הצילינדר ובודק את מצב פני השטח.
לפי הבדיקות שלו והבוכנות שניתן להשיג למנוע( לכן לא חורטים לפני שיש בוכנות מוכנות להרכבה ) הוא מחליט כמה עשיריות להוריד, את רוב המנועים אפשר לחרוט 6 פעמים מעשירית ( 0.10 ) ולרוב עד שש עשיריות ( 0.60 ).
רוב המנועים שיצא לי להתערב בהם נחרטו בכפולות של 2 עשיריות כל פעם בגלל שלרוב אנשים מורחים את השיפוץ עד שהבוכנות מחריבות את הצילינדר.
מי שעשה פעם מנוע ראה שעל כל בוכנה מלבד המקורית חרוט מספר האוברסייז בעשיריות ( 10-20-30 והלאה ) ובדו"פ גם צד הפליטה.

אחרי פירוק הצילינדר דחוף סמרטוט אחיד ( לא מאלו שישאירו לך שאריות בתוך המנוע ) שישמור על המנוע נקי.
על הדרך בפירוק הראש מומלץ לבדוק את שפות השסתומים ותושבותיהם , עלות השיפוץ שלהם זולה(השחזה מלאה [שסתומים/תושבות/בדיקה/הרכבה] ל8 שסתומים עלתה לי לפני חצי שנה 400 ש"ח ) ואם כבר אז כבר...
אם הם נראים טוב אבל לא מושלם - מומלץ לנקות בעזרת ספרי קרב' (זהירות על הגומיות שסתומים...)ואז להתאים מחדש בעזרת משחת שחיקה("משחת יהלומים") ופומפה. אח שלך ידע על מה אני מדבר( לא חובה לעשות את זה , מומלץ ).

מסודר?

בהצלחה
ים
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
פרידמן
נזימאי מכור
נזימאי מכור


הצטרף בתאריך: 10/10/2007 ב- 02:09:41
הודעות: 583

הודעהנשלח: 20:12:25 18/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

הכוונה לבני זה"בני ביקר"מרכז מכירה גדול בתל אביב..
ואח שלי אמר להביא גם מיסב טלטל בוכנה משהו כזה..

ויש לי בבית את המשיכה הזאת שמורחים על השסתומים זה מין יהלום משהו..אח שלי אמר שיש לנו בבית רק צריך לשלוח את זה לבני ובני יסדר את הענין של החלקים ואת החריטה עצמה..
ים תודה רבה לך על העזרה..
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
מידן פרטוש
רוכב נזימה - מרכז
רוכב נזימה - מרכז


הצטרף בתאריך: 08/03/2006 ב- 23:17:11
הודעות: 978
מיקום: חדרה

הודעהנשלח: 00:15:03 19/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

כן אחי בני שולח את זה במקום אבל תבוא בבוקר אחי הוא הופך עולמות בשביל אנשים..
_________________
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך !!
dvx400 החלום!
M&A =Love for ever
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
YAM.S
נזימאי טכני
נזימאי טכני


הצטרף בתאריך: 03/02/2008 ב- 14:39:08
הודעות: 539
מיקום: קיבוץ מפלסים

הודעהנשלח: 00:36:38 19/09/08    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

מה שכן , מידן צודק בהחלט.
בני באמת סוגר את כל הפינות בצורה הטובה ביותר, מנסיון של כמה פעמים.
לפעמים משלמים על זה קצת "דמי תיווך" אבל הם שווים כל שקל, במיוחד למי שבא מרחוק ולא מכיר את כל העסקים באזור צ'לנוב.
כשאני בא אני רוצה להגיע למקום אחד ולהשיג מה שבאתי בשבילו , לא מעניין אותי מאיזה חנות...או איזה בעל מקצוע או האם עשו עלי 10 שקל דמי תיווך או 20 שקל דמי תיווך, זה גרושים מהסכום הכולל וזה סכום ששווה את הנוחות.
חוץ מזה שהחנות שלו היא חוויה בפני עצמה.
_________________
There Is More To Livin' Then Only Survival
מנצח ליגת "כבד הברזל 2008".
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
הצג הודעות קודמות:   
תגובה להודעה    עמוד פורום ראשי -> טרקטורונים ואופנועים - טכני ושיפורים כל הזמנים הם GMT + 3 שעות
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור:  
אתה לא יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה לא יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb