טכני למען הקהילה מוטוקרוס אופנועים אנדורו אופנועים אנדורו טרקטורונים באחה ישראל
גבע 2012 - אימון עבירות ראשון

02-02-2012, מערכת naZZima
  שלח כתבה זו בדוא"ל

עמותת העבירות מודיעה על פתיחה של סדרת אימונים המקדימים ומדמים את אירועי הליגה לכשיחולו. האירוע הראשון בשבת, 04/02/2012, בכפר יחזקאל.

בתאריך 04/02/2012 ייערך האימון הראשון של עמותת העבירות לשנת 2012.
העמותה תקיים סדרת אימונים אשר מטרתה הינה להכשיר את כל הצוותים המשתתפים, את צוות הפקת האירועים ואת בעלי התפקידים בעמותה עצמה, לקראת תחילת קיום תחרויות בענף הספורט המוטורי – עבירות (ג'יפים).

כמו בכול ספורט / עיסוק מוגדרים אימונים אלו כ"תקופת הכשרה" לקראת הליגה הרשמית של "אליפות ישראל בעבירות". אופן האימונים עצמם ינסה לדמות במידה הקרובה ביותר את אופן אירועי הליגה המתוכננים לשנת 2012. במשך האימונים המסודרים תחת שרביטה של ליגת העבירות, יבחנו המשתתפים בשימוש בספר-דרך (ניווט), בטכניקות החילוץ הנכונות ובאופן פעולות הבטיחות הנחוצות.
בסיום האימונים יקבלו הצוותים הערכה על אופן תפקודם ולקחים להמשך.

הפקת האירועים, הרשמה, פרטים נוספים וגביית דמי-ההרשמה לאירועים תעשה על ידי "באחה ישראל" – bajaisrael@gmail.com

פרטים כלליים לגבי האירוע מס' 1:
נקודת המפגש, הכינוס, יהיה בצמוד לרחבת "בית הקברות" של הישוב "כפר יחזקאל".
בבוקר האירוע יחולק למשתתפים ספר דרך וכל צוות בזמנו יצא להתמודד עם מספר תחנות עבירות אשר ימוקמו לאורך המסלול המתואר בספר הדרך.
לצוותים בקטגוריות "אקסטרים" ו"אדוונצ'ר" אורך המסע יהיה כ-20 ק"מ וינוהל ברחבי האזור.
לצוותים בקטגוריית "סטנדרטי/עממי" אורך המסע יהיה כ-4 ק"מ וינוהל בקרבת אזור הכינוס, בצורה שונה מהצוותים המקצועיים. כמו גם המכשולים עבורם יהיו בהתאם להגדרות הקטגוריה.
ניתן יהיה, באם תהיה דרישה, לקיים קטגוריה של טרקטורוני עבירות / RZR, במסלול ה"סטנדרטי/עממי".
אופי המסלול של האירוע הראשון, לצוותים המקצועיים, יהיה בעיקר סלעים בוואדיות, מעבר בערוצים, מערומי סלע וללא "ביצות" ענק. לצוותים הסטנדרטיים המסלול יכלול מכשולים המתאימים ליכולתם.
בסיום האירוע יהיה מפגש חברי העמותה וינוהל דיון בנושאי האירוע ואופן התנהלותו והפקת לקחים להמשך.

בברכה,
עמותת העבירות ו"באחה ישראל".

מפת הגעה:

הכניסה לאזור הכינוס היא דרך המושב, נא לנסוע בזהירות:
 נכנסים למושב ונוסעים ישר עד לצומת T עם פסל.
 בצומת פונים שמאלה ומיד ימינה.
 ממשיכים לעלות בכביש הצר, שלט "עצור" בדרך, עד לקצה המושב, החוצה.
 בצומת T פונים שמאלה וממשיכים בדרך הכורכר עד לבית הקברות של הישוב.

תגובות לכתבה
הוסף תגובה

*שם:

אימייל:

*רשום את הספרה שלוש:

*תוכן התגובה:

כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 02:41-24.