טכני למען הקהילה מוטוקרוס אופנועים אנדורו אופנועים אנדורו טרקטורונים באחה ישראל

25-12-2014, מערכת naZZima
  שלח כתבה זו בדוא"ל

חמישה רוכבים מספרים מנקודת המבט שלהם על החווייה המוטורית במירוץ בקעת הירדן

ההתרגשות לקראת המירוץ, ההכנות והתוצאות בסופו של דבר. חמישה רוכבים שהשתתפו בראלי בקעת הירדן מספרים איך זה נראה מנקודת המבט שלהם, חוויה אישית ופרטית בתוך אירוע שהתנהל בצורה די מרשימה.

המנצחים במירוץ ראלי רייד ב-5/12 זכו גם בפרסים.

המקום הראשון זכה בזוג צמיגים קידמי מתנת "טריפ" טרקטורונים יבואנית צמיגי ITP.
המקום שני התפנק בשובר קנייה בסך של 600 ש"ח מתנת "אופנועית" – ONE STOP SHOP
השלישי זכה בשובר קנייה בסך של 300 ש"ח, מתנת מידלנד ישראל, יבואנית מצלמות אקסטרים, דיבוריות לקסדה ומכשירי קשר.

המתחרים במרוץ קבלו גם 2 ליטר שמן מנוע מתנת שפס אופנועים.

במירוץ הראלי ב-19/12 הפרסים היו:

מקום ראשון – שובר קניה בסך של 600 ש"ח מאופנועית
מקום שני – שובר קניה בסך של 450 שח מתנת מוטורייב
במקום השלישי – שובר קניה בסך של 300 ש"ח מתנת מידלנד ישראל,יבואנית מצלמות אקסטרים, דיבוריות לקסדה ומכשירי קשר.

ניר איבגי,מתחרה מס' 27

יום שישי, 5 לפנות בוקר, מעמיסים את הכלים אחרי שבוע של הכנות לקראת התחרות. יש לציין שמגיל 14 מחכים שיהיו תחרויות טרקטורונים ועוד חוקיות ועוד ביום שישי לשומרי שבת.

אז הכל היה מוכן ויצאנו לדרך.. בקעת הירדן, מקום קלאסי להתחרות בו נסיעה עם זריחה ופרפרים בבטן ללחוץ גז...

הגענו (קצת באיחור), שם חיכו לנו חבורה של 4 מתחרים רציניים במיוחד באווירה טובה, עם פיטס מכובד עם דגלים שצעקו שכאן זה הבית של רוכבי הטרקטורונים בישראל.

נרשמנו, נבחנו הכלים, הוצגו רישיונות, הכל היה חוקי למהדרין ומרגש. ממש התגשמות של החלום שהיה לנו בשנת 2008-9, זהו זה. זה קורה כאן.

בשמונה וחצי החל התדריך וב-9:40 הגענו לנקודת הזנקה ממוחשבת ומשומנת. הוזנקנו למסלול מהיר מאד, הרבה קצב, סיבובים מהירים ומלא אבק.. בדרך חיכו לנו כמה כתבים מקצועיים עם מצלמות ענקיות שהעלו את החשק לסחוט גז ממש כמו בסרטים.

ואז בום, הכלי מתחיל לשחק מצד לצד, כמעט ומתהפך, עוצר בצד ופושט קיל סוויטש, יורד, מסתכל על ציר אחורי ומרפי צוחק עלי - נשבר בית מיסבים. אז הפסקתי באמצע, אבל הגעתי ליהנות ובאמת האירוע סיפק לנו הנאה.

שוב אני רוצה להגיד תודה למארגנים.. כמובן גם לרוכבים נצח, אלידור, ליאור ואידן ולכל קבוצת "מירוצי טרקטורונים בישראל". באמת נהניתי מכל רגע ומקווה שרק ימשיך ויתפתח התחום היקר ללבנו.. קורא לכל הרוכבים בישראל להצטרף אלינו לחוויה.

רוצים לקרוא עוד? הכנסו לקטגוריה

ניר איבגי

אלידור באד,מתחרה מס' 21

לסיים את את המירוץ ראלי הראשון שלי במקום השלישי פשוט עושה את השבת. בעזרת השם, נמשיך במירוצים הבאים ונעלה במקומות. תודה לכל מי שעזר ותמך להקמת האירוע הזה, שהיה מיוחד. מסלול מסומן, לא מבלבל, לא מלחיץ, עם הפקה טובה ויחס הוגן וטוב.

נתראה במירוץ הבא.

אלידור באד

אידן מדר, מתחרה מספר 11

אני ועוד כמה רוכבים הגענו יום לפני, ישנו בצימרים סמוך למקום המירוץ, אבל לא נרדמנו כל הלילה. העברנו חוויות וציפיות מהמירוץ הקרוב ובשעה 6 בבוקר הגענו למירוץ, שם חיכתה לנו פינה מסודרת מטעם העמותה עם גזיבו פתוח ומדוגם. ארגנו את הכלים מבחינה טכנית, אחרי שהבוחן הטכני בדק אותם עברנו תדרוך ויצאנו למירוץ.

היה מירוץ מעניין עם הרבה סיבובים. עליות, אבק ורוח ספורטיבית מכל המתחרים. לצערי בעקבות תקלה טכנית לא סיימתי את המירוץ. זהו מרוץ ראשון שלי. שנים חיכינו שהטרקטורונים יחזרו להתחרות באופן חוקי והנה זה קרה.
אני קורא לכל רוכבי הטרק' לבוא ולהתחרות.

אידן מדר

אבירם אבן סבן, מתחרה מס' 24

אני רוכב על טרקטורון DS450. השתתפתי לראשונה בתחרות טרקטורונים, כשעד היום נערכו שלוש תחרויות חוקיות. אני חייב לציין שנהניתי מאוד, האווירה וההתארגנות היתה טובה, המסלול היה טוב עם תנאי דרך משתנים, אך לטעמי לא מספיק. אחוות הרוכבים היא מעל למצופה, קודם כל עוזרים אחד לשני, מפרגנים ותומכים ורק במירוץ נגד הזמן נלחמים...

אני מקווה מאוד שהתחרויות ימשיכו ויתפתחו ואפילו נגיע לסדר גודל של תחרות לפחות פעם בחודש עם כמות גדולה יותר של רוכבים ומתחרים. תודה רבה למיקי יוחאי על הרצון הגדול לקיים תחרויות חוקיות בישראל ונקווה שזה ימשיך ויצליח.

אבירם אבן סבן

דקל בוארון, מתחרה מס' 11

התחרות ביום שישי האחרון הייתה תחרות מיוחדת במינה. אנשים טובים, אווירה כייפית וספורטיבית במקום מדהים והמסלול המצוין רק הוסיף לזה.

הגעתי קצת עם חששות לגבי הרנגייד. בכל זאת 4x4 יחיד... אך הגעתי גם עם הביטחון לתת את הזמן המהיר ביותר ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה.

אני מקווה שנזכה בעוד אירועים ותחרויות מהסוג הזה, ושיהיו כמה שיותר גדולות. אני חושב שכרגע התחרויות בתחום הטרקטורונים נתונות בידי הרוכבים שיגיעו ויתחרו וכך למעשה נעורר את הנושא, אז מה שיש לי להגיד לרוכבים שפשוט תגיעו, תתנו בראש כל אחד עם הכלי שלו ויהיה פה ספורט נפלא בסופו של דבר.

דקל בוארון

דביר בשארי, מתחרה מס' 10

מיקום תחרות היה מדהים, אזור מדהים, מסלול נוח לרכיבה, ארגון מצוין ומקצועי מאוד. מתחרים ברמה גבוהה, אוירה כיפית ומומלצת לכל רוכב טרקטורון.

דביר בשארי

תגובות לכתבה
הוסף תגובה

*שם:

אימייל:

*רשום את הספרה שלוש:

*תוכן התגובה:

כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 05:04-24.